Slaaptrainer

Slaaptrainer

Beter leren slapen in 6 weken

Slaaptraining

De slaaptechnieken die gebruikt worden tijdens de training zijn gebaseerd op methoden uit de Cognitieve gedragstherapie. Dit wordt gecombineerd met technieken uit Acceptance en Commitment Therapy (ACT), mindfulness, chronobiologie en lumino therapie met een goede, persoonlijke opvolging (videocalls) om tot het beste resultaat te komen. Deze manier van werken werd ontwikkeld door psycholoog en slaapexpert Annelies Smolders. Ik ben dan ook blij dat ik onder haar supervisie mag werken als slaaptrainer want sinds juli’21 ben ik ook ACT-therapeut.

Afhankelijk van je trajectkeuze starten we met eerst met een intake gesprek (videocall). Daarna krijg je toegang tot een app waarin jij je eerste slaapschema en een slaapdagboek ontvangt en ontvang je dagelijks tips en tricks gedurende 6 weken. Tijdens deze 6 weken loodsen we je stapsgewijs doorheen de slaaptherapie om je slaapklachten aan te pakken. Op basis van jouw slaapdagboek berekenen we nieuwe slaapschema’s die je helpen om beter te slapen. Dankzij de hands-on aanpak en de dagelijkse monitoring kunnen we snel schakelen wanneer de slaapschema’s niet correct worden toegepast.

De slaaptherapie van start-to-sleep helpt mensen die last hebben van lichte tot zware slapeloosheidsklachten om beter te leren slapen.

Start vandaag met je slaaptraining

en leer in 6 weken slapen zonder slaapmedicatie

Winkelwagen